Статьи на различные темы.

Прочее

Оптимізація роботи торгівельних посередників.

1.    Технічний розділ
Описання проблеми:
Головною проблемою клієнта є оптимізація роботи торгівельних посередників, мотивація їх до збільшення об’ємів продажу та зацікавленості у реалізації товарів за високими цінами, а також неможливість здійснити контроль за реальними цінами по яких співробітники продають товари (приховання різниці між оптовими цінами та роздрібними, що є не вигідним для компанії, але приносить додаткові «переваги»  особам, що здійснюють продаж).

     Шляхи та засоби реалізації проблеми:
1.    Діагностика проблеми
2.    Вдосконалення системи оплати праці та мотивації:
·    заміна простого відсотку (2%) від продажу гнучким відсотком, не тільки від кількості проданої продукції, а й від цін по яких вона була запропонована та строках в які була реалізована;
·    розробка системи преміювання «почесний вклад в діяльність компанії»;
·    проведення розіграшів серед лідерів продажу;
·    розробка мотиваційної схеми «золотий, срібний та бронзовий лідер»;
3.    Вдосконалення контролю за маркетинг-діяльністю торгівельних посередників:
·    розробка бази даних клієнтів, що здійснюють оптові закупівлі та користуються довірою фірми ( кредитом) з метою зменшення кількості зловживань з боку посередників
·    обмежити доступ співробітників до бази даних постачальників та реальних цін на закупівлю товарів;
·    введення норм мінімального продажу, за виключенням початківців;
·    налагодження схеми відлучення людини від отримання готівкових грошей та здійснення отримання коштів бухгалтерією.
4.    Впровадження нових розробок
Ресурси нововведень:
1. час консультування – 40 днів;
2. спеціальні розрахунки щодо систем оплати праці;
3. консультування з питань впровадження програмного забезпечення щодо вдосконалення контролю за маркетинг-діяльністю посередників та щодо розробки системи преміювання та ранжування.

Модель консультування:
Консультанти та клієнт працюють в режимі «експерт-клієнт», що в процесі виникнення форс-мажорних обставин (лобіювання заходів персоналом, виникнення проблем у реалізації того чи іншого заходу) може перетворитися на модель співробітництва.
Консультанти:      здійснюють збір інформації про стан справ в компанії на протязі 10 днів;
Консультанти:          проводять первинний аналіз та діагностику проблеми Вдосконалення системи оплати праці та мотивації  із залученням 3 працівників компанії; ( приблизно  дні)
Консультанти:             опрацьовують питання вдосконалення контролю за маркетинг-діяльністю торгівельних посередників з вищим керівництвом.
 


3. Фінансовий розділ
Оплата за день:
1.      80 у.о.
2.                   50 у.о.
3.      50 у.о
4.                   30 у.о.
5.                   20 у.о.
Вартість нормативних ресурсів:
За 40 днів надання консалтингових послуг – 150 у.о.

Оплата консультантських послуг за день -  230 у.о.
Оплата консультантських послуг за 40 днів – 9200 у.о.
Консультантські послуги + нормативні ресурси:
9200 + 230 = 9430 у.о. ( за 40 днів)
Механізм контролю за виконанням консультаційного проекту буде здійснювати система спільного контролю та через звітність виконання робіт та календарне планування.
Спільний контроль буде здійснюватися шляхом створення комітету, який складається з директора фірми «» і керівника проекту.
     


Материалы по теме:

Видеодомофон COMMAX DPV-4LH с системой Hands-Free "Свободные руки".

Электромагнитные замки

Основные факторы, на какие следует обратить внимание при построении системы видео наблюдения.